اسکوچیچ در یک‌قدمی نیمکت پرسپولیس ایران در گروه مرگ مقدماتی جام جهانی؟| نگاه‌ها به شانس قلعه‌نویی نتیجه بازی فوتبال ایران و ازبکستان (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) | بالاخره گل نخوردیم! ویدئوی خلاصه بازی ایران و ازبکستان (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) اوسمار از پرسپولیس جدا شد + عکس پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رویای جام جهانی برای برانکو و چین زنده ماند جلالی پیشنهاد خارجی ندارد مهدی پور دومین تمدیدی استقلال؟ رد پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی لیورپول برای رودریگو واکنش دبیر سازمان لیگ به سقوط مس رفسنجان | آیا پیکان در لیگ برتر ماندنی می‌شود؟ سقوط آزاد مس! بیانیه هیئت فوتبال تهران درباره تجمع امروز خداحافظی جامعه ورزش و هواداران با علی اسعدی + ویدیو ترکیب احتمالی ایران برای مسابقه با ازبکستان | قدرت‌نمایی به‌سبک قلعه‌نویی قهرمانی حسن تفتیان در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی فرانسه محمدی اولین تمدیدی استقلال بیانیه کانون مربیان: فوتبال معماری جدید می‌خواهد حقوق مربیان تیم ملی شش ماه عقب افتاد! صحبت‌های تکان‌دهنده نماینده مجلس در خصوص فساد فوتبال ایران+ ویدئو
سرخط خبرها

معمای جرج در پرسپولیس | گولسیانی هم در لیست غایبان سرخ‌ها؟

  • کد خبر: ۱۸۹۶۳۲
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
معمای جرج در پرسپولیس | گولسیانی هم در لیست غایبان سرخ‌ها؟
به نظر می‌رسد گولسیانی به دلیل عدم اصلاح قراردادش با پرسپولیس به لیست غایبان این تیم مقابل پیکان اضافه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالیکه پرسپولیس با لشکری از مصدومان مواجه شده و پس از مصدومیت پورعلی‌گنجی و خستگی محمدحسین کنعانی‌زادگان بازی‌های ملی از بازگشت مجدد گولسیانی به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان یاد می‌شود، اما به نظر می‌رسد این مدافع گرجستانی از حضور در ترکیب پرسپولیس منع شده است.

پس از کسر یک امتیاز از پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل بند پرداخت مالیات این مدافع گرجستانی، او را از حضور در ترکیب پرسپولیس تا زمان اصلاح قراردادش محروم کرده است.

تا فاصله ۲۴ ساعت مانده به تقابل پرسپولیس و پیکان خبری از اصلاح قرارداد گولسیانی منتشر نشده و به نظر می‌رسد پرسپولیس هنوز نتوانسته مشکل مدافع گرجستانی خود برای حضور در ترکیب خود را حل کند.

با این وجود گولسیانی نیز به لیست بازیکنان مصدوم و خسته پرسپولیس اضافه خواهد شد و یازدهمین بازیکن غائب یحیی گل‌محمدی برابر پیکان خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->